(aktualizováno 22. 5. 2020)
1. ročník
Nové učivo – stupnice C dur. Na straně 24 doplňte chybějící noty stupnice C dur do notové osnovy a posléze na schody ve cvičení níže.
Zároveň si zapamatujeme definici, že STUPNICE JE ŘADA OSMI TÓNŮ JDOUCÍCH ZA SEBOU. Kteří definici znají, tak si jí jen zopakují.
2. ročník
V sešitě na straně 28 se podívej na Dechové žesťové nástroje. Tyto hudební nástroje si vyhledej na internetu/youtube a naposlouchej si zvuk každého z nich. Pokud bude možnost, popros jednoho z rodičů, nebo sourozence, aby ti pustili nahrávku a zkus uhodnout, o jaký Dechový žesťový nástroj se jedná.
Následovně si vypiš na papír pár informací, které sis o nástroji vyhledal a založ jej do pracovního sešitu.
3. ročník
Z minulého a před minulého týdne jste měli vypracovat krátké referáty o B. Smetanovi a A. Dvořákovi. Vyzkoušej si tedy, kolik informací sis zapamatoval v následujícím kvízu.
https://docs.google.com/forms/d/1PrXMQ2ITVymrhCKV4rjc7TnQUrXjg00znaXecBlp5kI/viewform?edit_requested=true. Kdo nemá ještě dodělané referáty, tak dopracujte.
4. ročník
Ze strany 34 – 35 v pracovním sešitě si přečti základní informace o institucích a událostech v České republice pro stručný přehled.
Následně pokud nemáš, si doplň hudební křížovku ze strany 37.
https://docs.google.com/forms/d/1kcCMr3FaWjRDwPVvofnvymhIVq4qM3EzTLx2zWxls1E/viewform?edit_requested=true
5. ročník
Ze strany 30 v pracovním sešitě si přečtěte a ztručně nastudujte hudebnu v období klasicismu. Vypiště si na papír pár zajímavostí, které vás nejvíce zaujali a vlož jej do pravocního sešitu.